Friday, May 22, 2015

Rezeki

Assalamualaikum,

Yaw blog. This week malas gila nak pergi kelas. Tapi rajin pergi gym. lol. So banyaklah kelas yang aku ponteng minggu ni. Mana tidaknya, kan da nak habis semester tak lama lagi. Plus, busy plan trip nak pergi New Zealand dengan mak aku waktu cuti winter ni. As until now, dah settle kereta, flight and hotel waktu dekat Auckland. Malaysia Hall Sydney dah tutup. So tak sure nak letak mak aku dekat mana waktu dia transit Sydney nanti.

Anyway, body progress makin okay. walaupon melantak dua kotak pizza sorang sorang semalam. haha. Nak makan pizza dekat kedai tempat aku kerja tu, semua tak halal. Vegeterian ada je tapi nak makan yang ade daging. So semalam order Feta & Spinach pizza and Meat Galore Pizza. F&S pizza tu favourite aku.

Harini kerja. not bad. tips pon banyak dapat. Alhamdulillah. so pada orang yang tak pernah kasi tips, bagilah at least 10% dari total jumpa kau spend untuk makanan tu. Sedekah tu. Semalam orang yang hantar pizza kat rumah aku tu aku kasi sikit. alhamdulillah, harini Allah kasi balik. memang terkesima jugak la.

Ok lah, chow dulu.

Assalamualaikum.

p.s. Rindu Pinnochio.

No comments:

Post a Comment

SUKA?