Monday, May 4, 2015

A Malay Dilemma : Australia or United Kingdom

Assalamualaikum,

Harini aku and other Petroleum group mates ada presentation. Tak taula bagus ke tak. main sebat je present. even though bukannya flooded ngan information pun time present tu.

Tak update blog sebab busy. Sepatutnya kena study now, tapi aku malas la gila. Sebab harini ada presentation kan. so macam kena rasa fabulous sikit by treating myself 'rehat'. Dah la lepas balik kelas tadi, pergi lunch ngan zul then terus terbongkang atas katil. lama gila. 3.30pm sampi 7.30pm rasanya.

Lately ni rasa lonely gila. maybe sebab selalu sangat terbabas conversation ngan Allah. :| anyway, kadang kadang rasa menyesal pergi Sydney. huhu. Dulu time kena pilih nak pergi study dekat mana, aku ade option bole pergi UK. Kalau pergi UK, mesti tak rasa 'maslan' macam sekarang. takde la berkarat otak tunggu nak fly pergi australia dulu.

Hari jumaat lepas, Phillip meninggal dunia. Sebab kena seranggan asma dekat rumah. Phillip ni mulut laser time mula-mula kenal. Mungkin petanda ajal. I dont know. Then later, dia okay la. Very supportive and helpful. Masih muda, late 30s kot. Dah ajal.

Anyway, lately lagu ni best pulak. dengarlah kalau nak.


Ini je lah dulu. Aku ade test hari khamis and jumaat and aku rindu budak-budak kecil di rumah Malaysia.

Salam Diari



No comments:

Post a Comment

SUKA?